Abonament

Uleiul de masline extravirgin este cu siguranta un ingredient nelipsit din bucataria ta. Si asa si trebuie sa fie! Cu atatea beneficii pentru o viata sanatoasa si pline de harul Sfantului Munte Athos, oricare dintre uleiurile de masline din Camara Sfantului Munte chiar trebuie sa fie mereu prezente in camara ta.

Problema este ca uleiul de calitate necesita metode speciale de îmbuteliere si depozitare pentru a-si mentine calitatile cat mai mult timp, asa ca nu e o idee buna sa-ti faci un stoc generos, chiar daca ai avea loc.

Ca sa te bucuri de uleiul tau preferat in toate retetele de peste an, 'Abomamentul' este optiunea prin care iti faci viata usoara, primindu-l automat la tine acasa cu o frecventa pe care tu o stabilesti!

Puteti vedea politica de functionare a programului 'Abonament' aici.

Cum functioneaza?
 
Alege Ingredientul

Alege orice produs din Camara Sfantului Munte pe care vrei sa il ai mereu in casa.

Stabileste Frecventa

Alege cat de des ai vrea sa iti trimitem produsul astfel incat sa nu ramai niciodata in pana.

Bucura-te de Beneficii

Acumulezi de 2 X Puncte Clubul Camara!
Nu ai grija unei noi comenzi! Ai flexibilitatea sa anulezi sau sa modifici abonamentul tau in orice clipa!

Favoritele clientilor
FAQ

Pot modifica frecventa expedierilor mele dupa ce am plasat comanda initiala?

Da, bineinteles ca puteti! Puteti ajusta frecventa comenzilor pentru expedierile ne realizate inca din sectiunea  'Gestioneaza Abonament' din meniu sau direct din contul dvs. din sectiunea 'Abonamente'.

 

Pot sa imi intrerup abonamentul daca sunt in afara orasului sau am doar nevoie de o pauza?

Da, doar dezactivati temporar abonamentul fara a-l sterge! Din sectiunea 'Abonamente' din contul dvs. de client, aveti optiunea de a schimba statusul abonamentului in 'Dezactivat'. Produsele dvs. incluse in abonament isi vor relua drumul spre dvs. imediat ce re-activati abonamentul, si vor reveni la aceeasi frecventa de livrare stabilita initial!

 

Produsele din abonamentul meu pot varia sau trebuie sa le pastrez la fel cu fiecare comanda?

Da, cu siguranta va puteti modifica produsele dupa bunul plac! Adaugati produse noi la abonament in orice moment! Vrei sa faci abonament la alte produse din Camara Sfantului Munte? Da-ne un mesaj rapid prin formularul din sectiunea Contact si le vom face disponibile pentru tine!

Pentru a modifica frecventa livrarilor in orice moment, intrati in sectiunea 'Gestioneaza abonament' din meniul principal sau sectiunea 'Abonament' din contul de client.

 

Pot anula o singura comanda daca sunt in afara orasului sau daca mai am inca produse din ultima comanda?

Bineinteles, puteti utiliza optiunea 'Dezactiveaza' din sectiunea 'Abonamente' din contul dvs. ori de cate ori este nevoie!

 

Pot sa ma alatur programului abonament daca locuiesc in afara Romaniei?

Da, bineinteles! Costul de transport va fi adaugat fiecarei comenzi in parte si va fi suportat de catre client. Pentru a obtine o cotatie pentru costul expedierii in zona dvs. va rog sa ne contactati prin formularul din sectiunea 'Contact'.

 

Pot adauga un produs nou lansat la abonamentul meu?

Da, da, da! Toate lansarile de produse noi sunt prezentate mai intai membrilor Clubul Camara, inainte de lansarea catre restul clientilor nostri. Alaturati-va clubului nostru de prieteni si veti putea face aceasta modificare contactandu-ne direct prin mesaj.

 

Pot avea mai multe produse intr-un singur cont de abonament?

Fiecare produs in parte presupune un abonament separat, deoarece putem avea frecventa de livrare diferite adaptate nevoilor noastre. Insa puteti avea oricate Abonamente asociate aceluiasi cont de client.

 

Imi pot anula abonamentul in orice moment?

Da. Puteti anula sau intrerupe abonamentul in orice moment. Solicitam orice modificari sau anulari efectuate cu cel putin 4 (patru) zile inainte de urmatoarea data a comenzii. Va rugam sa retineti, iar acest lucru este important, daca doriti sa anulati o comanda cu mai putin de 4 (patru) zile inainte de data expedierii dvs., nu vom putea anula sau emite o rambursare.

Trimitem un e-mail de curtoazie prin care reamintim clientilor datele de livrare cu 5 (cinci) zile inainte de data programata a livrarii, ceea ce consideram ca este o perioada suficienta de timp pentru a-si actualiza abonamentul sau a lua legatura cu noi. In cele din urma, este responsabilitatea clientului de a implementa modificarile dorite propriului abonament.